شازده كوچولوهاي من

بدون عنوان

1392/3/19 19:22
نویسنده : مامی شکیبا
370 بازدید
اشتراک گذاری

گلم الان هشت هفته هستي كم كم وجود خودتو داري نشون ميديمژهنه تكون نميخوري وننت حالش جالب انگيز نيست مادر ننت 4 كيلو كم كردهیولچيكار ميكني اون تو لطفا يه خبري هم به ننت بدي بد نيستا به من زنگ بزنامتحانامم داره تموم ميشه يادت باشه هيچ تغلبي بهم ندادي مثلا ما دونفر بوديما من خنگ تو چرا گيج بازي درمياوردي يه كمكي به ننت ميكردي بد نبودمتفکر...بابات زونا گرفته  در نتيجه به حال تبعيد شدابلهمنو تو هم راحت ميخوابيم رو تخت وسلزنتي ميكنيم بيا وببين ...البته جنابعالي نه بندهبغلامشب خاله جونت داره مياد پيشمون پس چند روز كيفور خونه مامانم ميرم ونهار وشام تلپپپپپپپپپپپپ ميشم به به غذاي آماده ...يه دونه از امتحانام مونده ومن حس خوندن ندارممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

ليلي
19 خرداد 92 22:33
عزيزم خونه نو مبارك!الهي شكر كه من براورده شدن ارزوم رو ميبينم! بالاخره اين وب باز شد من سالها منتظر باز شدنش بودم !خدايا شكرت!
زهرا
21 خرداد 92 11:37
به سلامتی خدا حفظش کنه حالا لز کجا به این مطمئنی میگی دختره
فاخته
21 خرداد 92 16:07
سلام شکیبا جون ببخش که زحمت میدم....لطف میکنی بگی عسل و آب و پودر رازیانه رو از چه زمانی تا چه زمانی باید بخورم؟؟؟؟ تو 15 روز اول پریود یا کلاً هر روز صبح ناشتا بخورم تا مدتی که جواب بده؟؟؟؟؟
سارا و مهیار
22 خرداد 92 0:49
خوشحالم که حاله هر دوی شما خوبه عاشقتونم
مامی سدنا
26 خرداد 92 11:53
الهی قربون اونینی خوشکلت....چه دخمل باشه چه پسمل
شیما
1 تیر 92 16:18
به به ... وبلاگ نو مبارکککککککک حسابی حال و هوات عوض شده ها!!! نازی 4 کیلو کم کردی؟؟؟ عجب بچه شیطونیه! درس خوندن توی اوضاع تو هم میدنم که خیلی سخته!
لاله
4 تیر 92 15:42
سلام خوشگل خانم. آخ اگه بدونی چقدر خوشحال شدم. باور کن اشک تو چشام جمع شده! با همه وجود بهت تبریک می گم و امیدوارم این دوره رو به سلامتی پشت سر بذاری. مواظب و خودتو نی نی باش
ليلي
4 تیر 92 23:11
يه خبري ؟يه ندايي؟ يه حال و احوالي از ما بكن خوشگلم!
شيما
7 تیر 92 10:28
سلام عزيزم حالت چطوره؟ ني ني ما چطوره؟ بيا آپ كن و از خودت بگو
مهی
9 تیر 92 13:45
مبااااااااارک باشه عزیزم ایشالله تو این وبلاگ فقط فقط خبرای خوب ببینم. دعام کن عزیز به نی نی نازتم بگو دعام کنه
لاله
9 تیر 92 16:07
وای شکیبا جون این خبری که بهم دادی. اگه بدونی چقدر خوشحال شدم! دوقلو!!!!!!! ایشالا که بیان و پوستت رو بکنن و روزی ده بار یاد من کنی! دفعه پیش که اومدم برات پیغام بذارم با دیدن این آیکون ( ) گفتم پس چرا نی نی دو قلو نداره؟! واجب شد یه آیکون خانواده دوقلو دار پیدا کنی هزار بار مبارکت باشه عزیزم!!!!!!!!
پسرآتش
11 تیر 92 21:51
بسیار خرسندم شکیبااااااااااااااا
خانه سبزمان
23 تیر 92 14:51
خدا تو رو نکشه کلی خندیدم از این طرز نوشتنتوبلاگ نو مبارک عزیزم ... مواظب خودت و فرشته هامون باش شکیبا جونم
یاس
17 مرداد 92 16:02
شکیبا عزیزم بهت تبریک میگم نمیدونی چقدر خوشحال شدم ..... عزیزم امیدوارم بارداری خیلی خوبی داشته باشی .....